onsdag den 23. juni 2010

Sankt Hans og Prins Albert

Hvor er det bare skønt at det endelig er sommer og dejligt vejr.
Flere har spurgt mig i dag hvor jeg skulle holde Skt Hans aften. Meget mærkeligt. Det plejer da aldrig være sådan en stor aften eller?? Jeg fejrede i hvertfald aftenen langt væk fra bål og udstoppede hekse. Jeg mødtes med en veninde jeg ikke har set i flere år. Vi gik på cafe hvor vi sad i 4 timer og snakkede. Mega hyggeligt!!



Fredag rejser D og jeg til Vegas. Er slet ikke begyndt at tænke på hvad jeg skal ha med endnu. Vi har bestilt to uger, men er blevet enige om ændre flybilletten til 3 uger, det kræver bare at en af os tager sig sammen og ringer til dem i morgen...

På en måde håber jeg flyet er overbooket og vi bliver tilbudt €700 hver for at vente 8 timer med at flyve. Det gjorde vi sidst, men desværre blev det ikke aktuelt alligevel, da de fik plads til os. (Jeg havde ellers allerede brugt pengene i mine tanker.)

Dagens gode nyhed er at Prins Albert af Monaco, ENDELIG, har friet til sin kæreste Charlene. Kan være han blev inspireret til Victoria og Daniels bryllup. :)
Tillykke til dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar