lørdag den 26. juni 2010

Havørn i Vegas

Kl er 5.47 lige nu i Vegas. Grunden til jeg er oppe er ikke fordi jeg lige er kommet hjem fra crazy celeb fest på Pure, eller noget andet cool.
- Nej, jeg vågnede for to timer siden frisk som en havørn. Ligegyldig hvor meget jeg rejser er det åbenbart ikke noget jeg kan styre.

Ruby + jetlag = uadskillige

Vi havde ikke fået strip view, og kunne heller ikke upgrade til det i denne weekend, da der var helt udsolgt, men tilgengæld fik vi mountain view, hvilket vel er ok. Bedre end parkeringshus i hvertfald. :)
Og jeg elsker at se solen stå op over bjergene.


Vores udsigt kl 5.45


Kl 7.09

I LOVE VEGAS

Har iø talt sammen at det er min 9 gang i Vegas, og jeg sammenlagt har været her 4 måneder.
Jeg er blevet til en af dem jeg hader, der hvert år rejser det samme sted hen og bor på samme hotel og spiser samme sted.

1 kommentar:

  1. Ih hvor er det skønt at læse om... om 3 dage sidder jeg jo i en flyver på vej mod Vegas.. uuuhhh jeg glæder mig!!

    SvarSlet