fredag den 28. maj 2010

Danske hollywoodfruer - week 8

Gårdagens afsnit handlede for Ines og Lisas vedkommende om den store ulighed der er i en by som LA. Ines havde valgt at donere en meget stor del af hendes dyre mærke sko, tøj og solbriller til et hjemløscenter. Lisa derimod anskaffer sig våben og begynder til selvforsvar hos en kineser. (Nu er det jo at Lisa generelt ikke kan li kinesere, men så længe de har noget hun kan bruge, er de åbenbart gode nok.) Hun kommer igen med flere fantastiske ignorante kommentarer. "Japanere er vel også en slags kinesere." Han var cool af en kineser at være". Sympatisk pige!! Som sædvanlig talte Lisas mand kun om alkohol. Hvilket efterhånden er begyndt at blive ret trættende. Jeg håber virkelig for både Lisa og James skyld at det bare er produktionsselskabet der har klippet det sådan sammen.
Heldigvis så jeg afsnittet på Viasat demand, for da jeg hørte Lisa anbefale danskerne at ringe til arbejdet og sige de var syge så de istedet kunne holde fri, blev jeg nødt til at springe resten af klippet med Lisa over.

Kirsten havde inviteret venner og klienter til et stor vinsmagningsarrangement hjemme hos hende. Inden festen, er hun til frisør og får sat hår. Det koster godt nok $1000 men det bliver altså også rigtig flot. Festen så ud til at være rigtig vellykket, også selvom fisken Ludvig var stresset.

Ines fortalte om hvordan hendes hjem brændte helt ned for et par år siden, og hvor taknemmelig hun var for at kollegaer og venner hjalp hende med tøj dengang. Hun virker som en rigtig betænksom, taknemmelig og ærlig person. Og hendes kæreste Tony virker rigtig sød. Han havde købt et par gaver til hende og lagt dem på sengen. Super cute. Var iø super vild med de sorte støvler Ines havde på.

Simone havde ansat en personlig træner, for nu skulle hun til at træne to gange om dagen. Og jeg skal love for at hun træner igennem, også selvom hun er syg af dårlig sushi. Det havde dog været væsentligt sjovere hvis hun havde trænet med Francois. :)

4 kommentarer:

  1. Ja branden var ganske forfaerdelig men jeg laerte dog at fremmede kan vaere utroligt gavmilde og det er jeg ogsa selv nu:)
    Stovlerne er fra Calvin Klein og det var Tony som fandt dem pa nettet sidste vinter. Han har mega god smag!
    Ines:)

    SvarSlet
  2. Hey Ines!

    Nu er der jo kun et par afsnit tilbage af serien, så jeg vil gerne foreslå at du bliver gæsteblogger herinde, så vi stadig kan følge lidt med :-D

    //Anina

    SvarSlet
  3. Jeg har min egen blog her..ga til min hjemmeside inesromero.com og click pa 'blog':)
    Ines:)

    SvarSlet
  4. http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1430538.ece

    Lisa og James, Hollywood forfalskninger! TV3 burde skamme, de vidste, ot de var forfalskninger!

    SvarSlet