torsdag den 13. maj 2010

Danske hollywoodfruer - week 6

Så skal vi til det igen. De danske hollywoodfruer. ;)
Og jeg synes helt klart af aftens afsnit er det bedste afsnit hidtil. Jubii

Simone



Mod alt forventning, så synes jeg altså at Simone bliver mere og mere underholdende, likeable og ligefrem fornuftig at høre på. Og så er hendes ven Francois seriøst underholdende. Han taler som en fra Fjernsyn For Dig på stoffer. Hilarious.
Og tror også jeg havde givet ham en 5 minutters time out, hvis jeg var hende. hehhe. ;)
Og på trods af botox, synes jeg også hun ser pænere og pænere ud.

Ines

OMG, jeg er så misundelig. Jeg vil også til Solvang. For et par uger siden sad jeg og kiggede på det, men besluttede at vente til næste år da byen så fejrer deres 100 års jubilæum. Og ja jeg ved godt det sku være et total tacky sted, som man højst kan bruge et par timer i, men jeg vil så gerne afsted. Så kan man jo bare køre videre når man har fået nok. :)



Anyway, Ines tog afsted med veninden og hendes børn. Og nu har jeg ik selv børn, men helt ærligt, det er da ikke normalt at en baby græder så meget eller hvad?? Troede de faldt i søvn når man kørte dem rundt i bil. Det har jeg ihvertfald set i en reklame. ;) Mistænker ihvertfald produktionsselskabet for at lægge lyd på.
Om ikke andet synes jeg kun det ville være fair hvis veninden havde spurgt om de skulle udsætte turen, men det havde selvfølgelig ikke givet så god tv. ;)
Men jeg var altså også blevet pænt skuffet hvis jeg havde aftalt med min veninde vi sku ha en hygge dag og hun så tager ungerne med.



P.S hvor provo er hun at spise wienerbrød med den krop hun har. ;)
P.P.S Behøver jeg at nævne hvor uetisk det er at have sit barn i snor. (Nu er det jo ikke Ines barn, så ikke hendes skyld, men come on!)

Lisa:

Altså i teorien synes jeg da at det er synd for hende at hun ikke kan ha det sjovt i sit eget selskab, eller hænge ud med venner uden at hendes mand er der. Men alle hendes udtalelser er så ucharmerende at jeg på ingen måde kan finde sympati for hende.



I aftens afsnit kom hun med mange guldkorn. Blandt andet kunne hun fortælle at danske kvinder modarbejder deres mænd i stedet for som hende at støtte op om manden. Ja, så kan vi lære det. Guruen Lisa har talt. Desuden vidste hun også at os danske kvinder der bor i DK åbenbart alle smører leverpostejsmadder mens hun selv får fake tan. Just for info!

Det ville vel være det samme som hvis jeg efter at have set Lisa konkluderede at alle danske kvinder bosiddende i US, er total uselvstændige, ulykkelige og disillusional. Men så er det jo heldigt jeg kan se på Ines, Kirsten og Simone og konstatere at den fordom ikke er sand.

Mht til at fjerne mandens tatovering, så kan jeg kun sige at jeg er helt enig med Lisa. Synes heller ikke det ville være specielt fedt at se på eks konens navn hver dag.

Kirsten

Kirsten skal til Vegas og de havde besluttet at køre. Og jeg er glad for at de sagde det var en lang tur. For jeg har faktisk selv kørt den engang i den største Hummer der var og det tog os ca 7-8 timer. HAHAHA. Normalt taget det omkring 4 timer er jeg blevet fortalt. Men nu er jeg heller ik den bedste bilist i verden. ;)
Anyway, Kirsten skal til Vegas for at være stylist for en af sine klienter. Og det gik vist meget godt.
Kirsten, hendes mand og assistent havde valgt at bo på Aria, som er et helt nyt hotel i Vegas. Tror det åbnede omkring nytår. Så jeg synes det var rart at se hotellet indvendig. Og det så da udemærket ud, men jeg er dog stadig glad for at jeg har valgt Bellagio igen.



Håber de kommer lidt mere ind på Kirstens business i de sidste 4 afsnit. Det ku være spændende.

Og så er der lagt op til at næste afsnit bliver ligeså godt. Simone får gode nyheder, og det er vist ingen overraskelse hvad den nyhed er. ;)

1 kommentar:

  1. Gik totalt i mosen over Lisa i dagens afsnit. Jeg har virkelig prøvet at undskylde hende, fordi jeg synes det er pinligt, at jeg finder folk jeg ikke kender så frastødende, men seriøst! Get a life, Lisa! Det er så kvalmende at se på hendes indholdsløse liv...

    Damn! elsker lige pludselig mit liv i min mikrolejlighed i lille, snottede KBH, så måske skulle jeg takke hende for at sætte alt lidt i perspektiv? Hihi

    SvarSlet