fredag den 21. maj 2010

Sol og strand

Ja, der er altså ingen Danske hollywoodfruer update fra denne uge endnu. For jeg fik ikke set programmet i går aftes. Kommer med en forsinket update når jeg kommer hjem.

I går mødtes D og jeg i lufthavnen kl 17 og efter to timers flyvetid landede vi i Nice. Taxa turen fra lufthavn til hotel tog MAX 3 min, tilgengæld kostede den €35!!!!!



Vi spiste nede ved vandet på en rigtig hyggelig restaurant, inden vi tog tilbage på værelset. I dag har vi så været nede på hotellets private strand og pool område hvor vi også spiste morgenmad/frokost. Ellers lå vi bare og læste og slappede af. Jeg var nede og mærke på vandet, men komme ikke i. ;)



Kan iø afsløre at faktor 6 i 4 timer i solen her, selvom det kun er maj, ikke er nok!! Damn!! D havde selvfølgelig brugt faktor 30 og har det helt fint.

1 kommentar:

  1. Et godt huskeråd mht. faktor 6: Du kan bruge faktor "under 18" hvis du solbader i en kælder ;-)

    SvarSlet