mandag den 24. maj 2010

Frokost i Cannes

Lørdag tog vi toget fra Nice til Cannes, hvor der jo var filmfestival. Vejret var skønt og vi gik ned af strandpromenaden, indtil vi fandt et rigtig lækkert sted ud til vandet hvor vi bestilte frokost.



Menukortet havde et klistermærke på med hver sin farve. Jeg fandt hurtig ud af at der var tale om et herre og et dame menukort. Der var nemlig ingen priser på mit menukort! Jeg har godt hørt om det før, men har aldrig selv oplevet det. Men det er vist nok for at kvinden bestiller det hun har mest lyst til og ikke det der er dyrest!?!
Anyway, det var meget sjovt, og maden var virkelig lækker og det var et rigtig hyggeligt sted.



Bagefter gik vi lidt rundt i byen. Jeg spottede en enkelt celeb, desværre var han franskmand og jeg har no clue hvem han var, men han skrev en masse autografer og der blev taget en masse billeder af ham. ;)

Om aftenen tog vi tilbage til hotellet og spiste nede ved vandet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar