onsdag den 26. maj 2010

Banankage og krak-servietter.

I går var jeg über huslig og vaskede tøj, ryddede op etc. Og så prøvede jeg ennda at bage en banankage. Altså det gik nogenlunde. (Hvilket jeg sagtens kan sige, da jeg ikke selv har smagt den.) Der stod godt nok i opskriften den skulle bages i 35 min på 200 grader. Men efter både 35 og 45 min, var min kage stadig flydende, og det endte med jeg gav den 55 min, hvilket resulterede i at den blev lidt meget mørk på overfladen. Hmm..



Kæresten sagde den smagte fint, men tror heller ikke han ville sige andet, om den så smagte virkelig dårligt. ;)

Idag var jeg inde i byen og ordne diverse ting. Og så faldt jeg over disse servietter, jeg synes var ret sjove.



Nu mangler jeg bare en god lejlighed til at de skal bruges. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar