tirsdag den 30. marts 2010

Weekend

Min søster kom hjem på påskeferie fra London så lørdag brugte jeg sammen med hende. Om dagen gik vi ud og shoppede, for søster havde fået penge tilbage fra skat. :) Om aftenen kørte vi ud til vores mor og sagde hej, inden vi kørte hjem igen til den store X-factor finale!

Det var så godt og selvom jeg holdt med Tine, så var det helt fortjent Thomas vandt. :)



Søndag brugte jeg under dynen. Jeg var så træt efter at have haft gæster konstant i 17 dage. Så jeg lå bare i sofaen og nød stilheden.

I går mødtes jeg med en veninde jeg ik har set i lang tid. Vi tog i DGI og svømmede i 40 minutters tid inden vi tog på cafe nede på Halmtorvet, og senere tog vi ud og spiste indisk på min yndlings indiske der ligger på Istedgade 65.



Det var en rigtig hyggelig dag og aften.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar