søndag den 14. marts 2010

Fest og fugl

Fredag formiddag mødtes jeg med en veninde på Rådhuspladsen. Vi tog på Nationalmuseet hvor vi så udstillingen Danmarks billeder og gik hurtigt igennem Danmarks oldtid. Det var super hyggeligt. Bagefter fik vi en nice brunch på Vesterbro.

Resten af dagen blev brugt på shopping. Jeg skulle både købe tøj og gave til BFF's fødselsdag lørdag. Det endte med jeg købte to kjoler fra Vero Moda og en gave i Illums bolighus. Jeg havde ret stor besvær med gaven, fordi jeg gerne ville give noget som hun kunne have altid, i modsætning til parfume eller tøj. Jeg endte med en chubby bird af Kristian Vedel. Måske det er lidt random, men jeg synes den er super sød og cool. (Ellers er der byttemærke på.) ;)



Festen var lørdag aften. Det var smadder sjovt. Lækker lejlighed, masser af sprut, gode drinks, sjove mennesker. Helt perfekt. :)

Regner med at søndagen bliver brugt i sofaen under dynen med fjernsynet tændt.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar