fredag den 19. marts 2010

Lampe og Zumba

I går tog jeg D med ned til Nørrebrogade. Der ligger en skøn lille genbrugsbutik, der har de sejeste ting. Jeg havde set et par lamper derinde, og vi skulle så bestemme os for hvilken lampe det skulle være. Butikken giver iø den fantastiske service at man får en uges retur ret, hvis varen nu alligevel ikke skulle passe ind derhjemme.

Vi besluttede os for en ca. 50 år gammel, rød standerlampe fra det svenske firma Atelje Lyktan Åhus. Prisen for lampen var 900kr, men vi fik den ned på 700kr.
Jeg synes den er så fin.



Idag har jeg været til zumba dans for første gang. Det var meget sjovt, men måske ikke så fantastisk som jeg havde håbet på. Men jeg giver det nok en chance til næste fredag også.

I aften skal jeg med min mor ind og se et teaterstykke, og så ellers skynde mig hjem og se X-factor.
Kom så Tine!!! :)

:)

2 kommentarer: