onsdag den 31. marts 2010

Kunstindustri og medicinsk historie

I dag mødtes jeg med en veninde inde på Bredgade. Vi havde aftalt at tage på kunstindustrimuseet.

Det var især deres samling af dansk designede møbler og deres særudstilling om plakater jeg kunne li.







Jeg købte en plakat i deres museumsbutik af Ib Andersen, som jeg synes passer rigtig godt ind i stuen. D hængte den op med det samme, og jeg er rigtig glad for resultatet.



Bagefter kunstindustrimuseet, tog jeg forbi medicinsk historisk museum, som ligger to huse derfra. Man kan kun komme ind og se museet på deres omvinsinger. Jeg kom 2 min efter omvisningen var begyndt, men fik lov til at hoppe med. Det betød at vi var 3 til omvisning. Omviseren var rigtig god og det var super lærerigt at være derinde.
Det kan jeg helt sikkert anbefale. :)

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar