tirsdag den 16. marts 2010

sommer og påskeliljer.

Jeg har været hjemme i 2 uger, og så melder ferielysten sig allerede igen. Ikke at det ikke er hyggeligt at være hjemme, for det er det helt sikkert, men nu har man altså også snart lyst til sommer og varme. Og selvom vi var på lang ferie, var det jo stadig en ferie med sne og minus grader, og jeg kunne virkelig godt bruge en solferie. Om 3,5 måned står den på Vegas, men ligenu virker 3,5 måned som uoverskuelig lang tid. Jeg har brug for sommer nu!!

Igår forsøgte jeg at skabe lidt sommerstemning, og købte 3 bundter påskeliljer for 25 kr. Jeg synes påskeliljer er sådan et godt køb. Efter en dag eller to og de begynder at springe ud har man altså 30 flotte farvestrålende blomster stående for 25 kr. Selvfølgelig er det også kun i marts man gider at have påskeliljer stående, but still. Value for money!

:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar