tirsdag den 16. marts 2010

Ruby rejselys

Her til aften har jeg været lidt forkælet. Der blev tændt for stearinlysene, sat afslappende musik på og så fik jeg ellers en time massage. I LOVE it!! :)

Anyway, da jeg skulle tænde for mit yndlings duftlys, så jeg at det snart var halvejs brændt ud, og så fik jeg mega noya på. Det er et rejse duftlys (meaning; at det ligger i metal dåse, så man kan ta det med når man skal ud), det er fra Urban Outfitters og det er med duften Ruby Persimmon. Jeg har googlet og googlet, men kan ikke finde et sted jeg kan købe det. Heller ikke på deres egen hjemmeside. Please help! Det dufter så fantastisk godt.

(Kunne kun lige finde det her billede med en flaske vin på.)



Anyway, hvis nogen ved hvor jeg kan finde det, så vil jeg meget gerne vide det. THX

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar