lørdag den 23. januar 2010

slappe-dage

De sidste par dage har vi holdt os hjemme og haft nogen hyggedage.

Onsdag aften var der American idol og vi bestilte lam og fries take away fra en argentinsk restaurant 3 min herfra. I går hyggede vi med pizza fra Domino. - Not good for the diet, but what the hell. ;)
Vores take-away kom iø i denne pose. :D



Og vi fortsatte stilen i dag med frokost på yndlings restauranten og en times massage hos kineserne bagefter. Mmmm...
Jeg synes der er så hyggeligt derinde, og massagen er så god!





Nu har jeg lige siddet og set den store Haiti indsamling.

Resten af dagen har vi brugt på at arrangere nogle forskellige ting vi skal herover. I næste weekend skal vi til Baltimore og besøge noget af D's familie, som han aldrig har mødt, men som er meget interesseret i at møde os. Det skal nok blive sjovt. Det er ikke helt sikkert at det bliver Baltimore, kan også være at det bliver et sted i Pennsylvania.
Jeg har også set på musical billetter men har ikke bestilt endnu. Tilgengæld har jeg bestilt hotel til vores Atlantic city tur. Det skal nok blive godt. :D

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar