mandag den 11. januar 2010

Loppemarked og Times Sq

I går morges tog vi afsted ved 10 tiden. Solen skinnede men det var minus 10 grader. Brrrr.



Vi gik vest på indtil vi ramte 6th Avenue, som vi gik op af indtil vi fandt et hyggeligt spisested. Det serverede kun organisk mad, som en stor del af restauranterne herover gør. Organisk mad er virkelig noget man går op i herover og det er ret stort både hos restauranter og supermarkeder.
Derfra gik vi længere vest på til vi ramte 9th avenue og gik så op til 39th street hvor der var et loppemarked jeg gerne ville på.





Jeg købte ikke noget i går, men helt sikkert et sted jeg vil tilbage til. Jeg fandt flere vintage gucci og prada og LV tasker.
Fra loppe markedet gik vi hen til Time Square, som faktisk så ret anderledes ud end jeg havde troet.





På det tidspunkt havde vi været ude i 4 timer i kulden, så vi tog en taxa hjem derfra.
Om aftenen gik vi ud og spiste på en restaurant i samme gade som vi bor. Den var så hyggelig og mega lækkert mad. (Ikke organisk denne gang ;) ) Vi delte en krabbekage til forret, D spiste hjemmelavet pasta til hovedret og jeg fik nachos med pork. Det var så lækkert. Til dessert delte vi noget hjemmelavet mint is med hjemmelavede chokoladechips cookies. Mmm...

Vi gik i seng kl 10. :) hehe, eller skal vi sige vi gik i seng kl 4 dk tid. Det passer nok lidt bedre. hehe.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar