fredag den 29. januar 2010

Pennsylvania

I dag har vi lige booket billetter til Baltimore. I weekend skal vi nemlig hjem til noget af D's familie som han aldrig har mødt før. Så det skal nok blive spændende.

Vi er lidt spændte, eftersom vi ikke aner hvilke typer de er, hvordan de bor, hvad vi skal lave der, eller noget som helst.

De bor i Pennsylvania, så jeg håber rigtig rigtig rigtig meget vi får mulighed for at besøge en Amish familie. :)

Jeg var iø lige inde på en hjemmeside for en Amish gård man kunne komme og besøge, da det slår mig, - Hvordan kan de ha en hjemmeside? Altså er det ik lidt mærkeligt at have en hjemmeside når man ikke har elektricitet?
Der var også et telefon nummer, men som en slags disclaimer, står der at den er ude i laden og kun kan bruges til at efterlade beskeder.
Øhh.. Er det så okay? Jeg forstår det ikke helt. Står der virkelig i første mosebog: Telefon i hjemmet - not okay. I laden, however, no problem.?

Måske jeg bliver klogere når jeg har været på besøg hjemme hos dem. :)

Jeg tager computer med, men ved ikke om jeg får mulighed for at blogge derfra.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar