lørdag den 2. januar 2010

The Good Wife

1. jan gik ikke helt som planlagt. D blev nødt til at ta til Jylland pga et urgent familie anliggende, men han skulle, fingers crossed, meget gerne nå hjem igen inden vi rejser på mandag. Jeg havde super ondt i hovedet i går, ikke tømmermænd, bare seriøs hovedpine. Så hele dagen i går lå jeg på sofaen.



Jeg så alle 10 tilgængelige afsnit af The Good Wife. Super serie! Det er law drama, med politiske dimensioner, rent snak - no action. Lige noget for mig. :) Og så er hovedrollen spillet af Julianna Margulies, som er så smuk. Tror hun må være på min top 3 liste over smukkeste kvinder i verden. Og som ekstra bonus så spiller Mr.Big aka Chris North også med. Serien kan helt klart anbefales, jeg har helt lyst til at læse jura nu. :D







Hun minder mig iø lidt om en Kirstie Alley, pre-100kg vægtstigning.



Håber snart de sidste afsnit bliver lagt online.

Idag har jeg den længste to-do liste med ting jeg skal ha ordnet. Alt det jeg ik fik ordnet i går, rydde op efter nytår, etc plus alt det praktiske inden rejsen. Og i aften skal jeg så hjem til min mor.

Må hellere komme i gang. :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar