tirsdag den 12. januar 2010

Massage og kage uden mel

I går lavede vi ikke så meget. D handlede ind om formiddagen, så vi spiste bare frokost herhjemme. Sidst på eftermiddagen besluttede vi at gå ned og få lidt massage i massage biksen nedenunder. Det så lidt spøjst ud udefra, men da vi kom ind var der rigtig lækkert.



Det var kinesisk massage og det var nok noget af det bedste massage jeg nogensinde har fået. (Udover når D giver mig. Jeg ved godt han tror det bare er noget jeg siger, men han giver simpelthen de bedste massager, nok fordi han kender mig så godt.) Anyway, vi lå der i hver vores kabine og fik fantastisk massage mens vi lyttede til afslappende kinesisk musik. Da vores time var gået, og de havde været oppe og gå på os etc, råbte D ind til mig fra den anden kabine om vi skulle have en halv time mere. Ja tak! Og så fik jeg så en halv times fodmassage. Super lækkert! Det blev $65 per person, hvilket må siges at være yderst rimeligt. Det er helt sikkert ikke sidste gang vi skal derned.

Efter massagen var jeg ret groggy, så vi gik lige op og fik drukket en masse vand og slappet af inden vi gik ned og fandt en restaurant. Vi fandt et hyggeligt italiensk sted der lavede pizza i en rigtig stenovn.



Til dessert bestilte vi hver en chokoladekage bagt uden mel. Big mistake. Huge. Den så rigtig fin og lækker ud da den kom ind, men en chokolade kage uden mel smager af smør og kakao. Mega klamt. Vi levnede begge. ;)

Stort knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar