fredag den 8. januar 2010

Day 1 - NYC

I morges vågnede vi op i New York! Efter en ret smertefri flyvetur. Blev faktisk meget overrasket over Continential. Alt så nyt ud, fint mad, og mega godt entertainment system. Jeg fik set tre film og 6 serie afsnit.
Jeg så Love Happens med Jennifer Aniston. Den var ret ringe. 2 stjerner fra mig. Så så jeg the informant med Matt Damon. Den får 3 stjerner. Og så så jeg Cloudy with a chance of meatballs. Som er en ret sød animationsfilm. 3 stjerner.

Senere så jeg nogle gamle afsnit af the office, 30 rock og 2 afsnit af Cougar town, som er courtney cox's nye serie..
Og vupti, så var jeg i New York. :D
Vi tog en bus fra New Ark til Manhattan og en taxa derfra til lejligheden. Lejligheden ligner sig selv fra billederne, så det er fint nok. Men ret mærkeligt at tænke på vi skal bo her de næste 2 mdr. Især når vi begge er hotel mennesker. :)
Nu sidder jeg lige og laver lidt freelance work, inden vi skal ud i byen og se os omkring. Skal nok ta kameraet med så jeg kan uploade nogen billeder. :)

Stort knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar