onsdag den 20. januar 2010

Poerto Rico hårsalon

I dag tog D og jeg ned og spiste frokost på yndlings restauranten. :) Bagefter gik D op i lejligheden og jeg tog forbi en frisør. Og det blev en meget sjov oplevelse. Jeg satte mig ind og ventede. Alle derinde, både frisører og kunder var fra Poerto Rico. Alle talte højt og fjernsynet kørte og jeg forstod ingenting.
Jeg var nummer 3 i kø så sad og ventede en halv times tid.

Jeg begyndte at blive ret nervøs for hvordan jeg skulle betale, da kunden før mig betalte med HALVANDEN BOLLE. I am not joking!! Og da jeg hverken havde salat, brød eller kød på mig tænkte jeg at jeg måske havde et betalings problem.

Endelig blev det min tur, jeg fik vasket hår, klippet 15-20 cm af og fik lavet lidt pandehår agtigt, og fik det så føntørret. Heldigvis blev jeg ikke opkrævet i Chocolate chips cookies eller steaks, men skulle betale $35. Så det var jo ret billigt.

Vi havde sat aftenen af til at se caroline spille i Australien Open, men selvom vi har over 200 kanaler, var der altså ikke en eneste der viste Caroline.

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar