lørdag den 2. januar 2010

Nytårsfortsæt

Tænker det er på tide offentligt at annoncere nytårsfortsættene, så man ligesom bliver nødt til at i det mindste at forsøge at leve op til dem. I år har jeg 3 nytårsfortsæt, men det ene er en genganger fra sidste år, da jeg må indrømme at jeg ik helt fik gjort det. Så here goes:

Jeg starter med gengangeren fra 2009, GÅ TIL TANDLÆGE CHECK i 2010.
Forklaringen er at jeg aldrig har haft problemer med mine tænder, jeg sørger for at børste dem godt etc etc. Så derfor synes jeg altid det er lidt svært at ringe til en tndlæge når man ikke har noget problem med tænderne, man ved det kommer til at koste én penge, som man ikke har eller ihvertfald har noget andet man hellere vil bruge dem på, og iø er det ikke særlig behageligt. Og ja jeg ved godt det kan være forbyggende og det er godt at få kigget på tænderne etc, og det er jo også derfor jeg har sat det på som nytårsfortsæt for 2010. :)

Mit andet nytårsfortsæt er DYRK MINIMUM 10 TIMERS MOTION OM UGEN. Gå, løb, hop, cykle whatever, bare det er 10 timer om ugen.

Det tredje fortsæt er NO MORE PLAIN JANE. Hellere overdress end underdress skal være mit mantra i 2010. Og det gælder både tøj, sko, make up og hår!

Ved ik helt hvilken af dem der bliver sværest at leve op til. :D

Knus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar