onsdag den 27. oktober 2010

Weekend i London


Så er jeg lige kommet hjem fra London. Det var et par skønne dage med godt vejr. Jeg fik shoppet en smule, et par film, et par nye bamsestøvler, lidt sminke, en kjole og sådan.

Lørdag tog vi i Topshop, hvor vi besøgte deres cupcake afdeling. :)



Om aftenen spiste vi indisk på Brick Lane.

Søndag tog vi på Petticoat Lane Market, og bagefter til Notting Hill, hvor vi tog på Museum of Brands.


Det var et lidt mærkeligt og forvirrende museum. Det startede med at alle genstande var delt op kronologisk, bagefter så man så de samme slags genstande delt op typologisk, hvilket var lidt forvirrende. Medmindre man er meget interesseret i emballage, er det ikke et museum jeg vil anbefale.
Om aftenen tog vi på Spitalfield Market og spiste.

Mandag skulle søster på arbejde, så jeg tog først på Imperial War Museum. Jeg havde bare ikke lige tænkt på at uge 43 er efterårsferie i England. så der var proppet med mennesker overalt på museet. Der var så mange mennesker at det slet ikke var behageligt at være derinde, så jeg blev kun en halv times tid.


Istedet tog jeg så ind til Trafalgar Square, hvor jeg tog på National Portrait Gallery. Det var mega godt. Rigtig stort, med en masse forklarede tekster, der gjorde det spændende selvom man ikke er den store kunsthistoriker.

Idag tog jeg så tilbage til Danmark efter et par skønne dage med søster i London. Heldigvis kommer hun til Danmark allerede på fredag.  :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar