onsdag den 27. oktober 2010

Pas på Pasfoto

I dag skulle jeg forbi en af de der fotoautomater og ha taget et pasfoto. Og det var altså ikke helt så lige til. For det første er mange af automaterne fjernede, så jeg var happy camper, da jeg endelig fandt en på Østerbro Station. Jeg var mindre happy camper, da jeg så der lå en klam blodig kanyle derinde. Iuhh.
Anyway, jeg skulle altså ha taget billederne, så frem med pengene. Regnede med det ville koste omkring 40-50kr, men nej prisen var 80 KRONER!! WTF!?! Nå, tænker jeg, så skal jeg fandme også ha nogle pæne billeder. Så jeg rettede på håret, tog min nye lipgloss fra Clarins på, og mig ind til kanyle fotoautomat.



Og så er det, jeg ikke fatter, hvorfor den ikke kan blitze samtidig med at den tager billedet. Hvorfor er det at den først blitzer, så man sidder total blændet med kæmpe chok udtryk og så tager den billedet?!?

Det viste sig så at automaten kun producerer sort/hvide billeder, med det resultat at min nypåførte lipgloss reflekterer så meget at mine læber er helt hvide, og jeg mest af alt ligner en Anni Fønsby i chok. Fantastisk.

80 kr. Prøv det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar