lørdag den 23. oktober 2010

Mener du dressing?

Onsdag fik D besoeg af en masse venner, der skulle paa ferie hos os, saa vi lavede god mad og hyggede. Igaar tog jeg saa til London, hvor jeg skal besoege min soester. Jeg havde en plan om at importere to styks kajkager som en overraskelse til min soester, saa efter check ind gik jeg fluks mod 7/11.

Da jeg ikke kan se nogen kajkager, henvender jeg mig til ekspedienten, og foelgende samtale finder sted:

Ruby: Hej, Har i kajkager?
7/11 mand: Kajkager?
Ruby: Ja
7/11 mand: Mener du dressing?
Ruby: Oeh nej. Jeg mener kajkager.
(7/11 mand kigger nu febrilsk rundt)
7\11 mand:Vil du have poelsehorn istedet?

Meget mystisk samtale!!!!!

Anyway, nu er jeg i London, og dagen i dag staar vist nok paa shopping. :)

1 kommentar:

  1. Danske Hollywood Kriminelle! Lisa og Marsha - Forfalskninger og tyve! Første TV3 og Metronome præsentere dansk TV, som Lisa Aybike Kir og James Hannon er rige Hollywood hustruer (de er fattige, Ekstra Bladet rapporter). Nu får vi at se Marsha Lund og Jannik Olander foregive at være rig og ærlig ...... jeg forudser, at den første episode vil blive Lisa og Simone iført banke off designer kjoler med banke off armbånd de lånt fra Marsha, mens de ser retssagen om Marsh og Jannik. Måske de burde omdøbe Danske Hollywoodfruer til "Danske Hollywood Conartist "..........

    http://www.seoghoer.dk/Nyheder/Kendte% 20DK/Hollywoodfrues% 20kaereste% 20snydetamp.aspx

    SvarSlet