lørdag den 9. oktober 2010

Kajkager

Der er intet bedre end Kajkager. Ja altså tror faktisk aldrig jeg har spist en, men kajkager gør mig bare i godt humør. De ser simpelthen så skøre og sjove ud når de ligger der i vinduet hos bageren med et lettere retarderet udtryk.


I dag har jeg faktisk lært noget nyt om kajkager. De kom oprindeligt frem i Danmark i 1950'erne, men der hed de frø-kager. Da Kaj og Andrea så startede i 1980'erne, blev kagen relanceret under navnet kajkage. :)

Tror jeg vil skrive en Kajkage bog. :) Er der mon et marked i det?

5 kommentarer:

  1. Haha, jeg synes også at kajkager er fantastiske. Men kan ikke lige forstille mig at nyde en til kaffen :)

    Det første billede minder mig om de der aliens fra Toy Story :D

    SvarSlet
  2. En kajkagebog er en fantastisk coffee table book. Jeg ville købe den :)

    SvarSlet
  3. @Mia Luise
    Kan godt være du ikke vil købe en kajkage til kaffen, men hvad med en kajkagebog? :)

    @A
    Det er hermed en aftale. du får lov til at købe første eksemplar af bogen.

    Jeg regner med den er færdig til foråret.
    Hmm, nogen der har erfaring med at udgive bøger??? Need help. :)

    SvarSlet
  4. Jeg køber gerne kajkagebogen ;)

    SvarSlet
  5. Fantastisk! Jeg er ikke engang begyndt på bogen og jeg har allerede fået afsat to.

    Watch out Dan Brown, bogen om Kajkager bliver et hit.

    Tror desværre også først jeg rigtig kan begynde til efter jul, har alt for mange ting der skal ordnes inden da. Men så lover jeg også der kommer et helt Kajkage værk! - agtigt. ;)

    SvarSlet