søndag den 3. oktober 2010

Kulturnat coming up

Den 15. oktober er der kulturnat i København.

For 85 kr kan man købe et kulturnat pas, der giver fri adgang til alle kulturnattens arrangementer og gratis transport med tog, s-tog, metro og bus i hele Hovedstadsregionen fra kl. 17 til 05.

Derudover får man et trykt program og en fri billet til et museum man så kan besøge fra den 16 okt - 31.dec.

Inden på Kulturnattens hjemmeside, kan man også lave sit eget personlige program for aftenen.

Jeg har planer om at besøge et par museer og nok også Visit Carlsberg.

Og nu hvor vi er ved kultur, så vil jeg lige anbefale denne bog om 1700 tallet der blev udgivet i forbindelse med Golden Days. Jeg fik den til min fødselsdag og den er rigtig god. Indtil videre har jeg læst de to første kapitler om iscenesættelse og vold, og er nu ved at læse et om nysgerrighed. Der er masse illustrationer med og den er rigtig fangende.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar