søndag den 3. oktober 2010

Arbejdermuseet

I dag var jeg ude og shoppe lidt. Hurra for søndagsåbent!

Bagefter kunne jeg mærke at mit kultur-o-meter trængte til at blive fyldt op, så jeg besluttede mig for at ta forbi Arbejdermuseet, der ligger lige ved Nørreport St.



Jeg havde store forventninger til museet, da jeg har hørt ret godt om det.
Det var et stort museum, flere etager og med en masse genstande og en masse historier at fortælle. Det var sat interessant op, så man kunne se forskellige boliger for arbejderklassen i forskellige perioder.
Men jeg synes at der manglede en rød tråd, og at det var rodet og forvirrende, hvilket gjorde at det ikke kun var en god oplevelse.

Tilgengæld var butikken stor og med rigtig mange sjove ting,bøger, plakater, gammeldags legetøj og slik etc.

Besøg museets hjemmeside her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar