lørdag den 3. juli 2010

Tømmermænd i Vegas

I går endte jeg med at være ret aktiv. Jeg startede med at gå over i Forum Shops på Ceasars Palace. Da jeg ikke rigtig fandt noget der, gik jeg over til Venetian hvor jeg gik igennem deres butiks strøg. Til sidst gik jeg så hen til Show Case Mall, hvor jeg endte med et par forskellige indkøb. Blandt andet købte jeg et $200 krøllejern, bare fordi hun sagde jeg ville komme til at ligne Kim Kardashian. Bloody salesperson. Knew exactly what to say!!! ;)
Krøllerne var fine og holdbare, men som om det ikke var helt nok til at få mig til at ligne Kim K.



Ved 19 tiden, røg D desværre ud af hans turnering, men det betød at vi havde aftenen sammen. Sammen med 6 andre venner bestilte vi bord til 22'tiden på SW som er et helt suverænt steakhouse på Wynn. Det var første gang jeg var der, og jeg blev ikke skuffet.



Bagefter havde vi bestilt bord på en natclub på Encore, der hedder Surrender. By far den fedeste natclub jeg nogensinde har været på i og uden for Vegas. Den var super nice!





Vores bord var ved poolen udenfor, så det var bare helt perfekt. Det var en rigtig sjov aften.

Vi var hjemme ved 5 tiden i morges, så ved ikke helt hvor flot det er at jeg vågner lidt i 11. Dammit.

1 kommentar:

  1. Det lyder som en lækker dag..

    Jeg har endnu ikke rigtig haft nogle byture herovre endnu, og i disse spiller manden jo, men måske i næste uge :-P

    SvarSlet