onsdag den 14. juli 2010

pool og mad

De sidste par dage har været så skønne. Men måske ikke så spændende at blogge om.

Om dagen har jeg ligget nede ved den dejlige pool. Nydt varmen, vandet, den blå himmel, god musik på ipod'en. Bare fantastisk. Og så en masse people watching. Der findes ingen steder i verden hvor people watching er mere underholdende end i Vegas. F.eks undrer det mig lidt hvad nonner laver i Vegas. I går så jeg to ældre nonner. Altså går ik udfra de er her for at drikke, shoppe, gamble, eller samle fyre op. Så tænker de er her for at spise god mad og ligge ved poolen, eller måske en nonne konference?? Hmm.. Jeg så også et par muslimske kvinder i burka. Og nu skal det ikke lyde forkert, men tænker bare at Vegas måske ikke er det mest ideelle feriested for dem. Men hvad ved jeg..?!?

Så også ham her på strippen den anden dag:



Kan ikke finde ud af om Vegas er et godt eller dårligt sted for ham at rekruttere. Tænker at det selvfølgelig er smart med alle de "syndere" der er i Vegas. Omvendt tænker jeg at det måske ikke er det bedste sted at trænge ordentligt igennem med hans budskab.

Anyway, de sidste par aftener har vi været ude og spise rigtig godt. Forleden og her til aften var vi på Yellowtail som ligger her på Bellagio, som er en god japansk restaurant.



I går var vi på et lækkert steakhouse på Hilton. Og så har vi afsluttet vores aftener med gambling og gode drinks. (Pina Colada til mig, selvfølgelig. ;)

Jeg nyder ferien så meget, men kan desværre ikke lade være med at tænke på at det snart stopper. Kun 3 dage i heaven endnu.
Jeg savner selvfølgelig nogen ting derhjemme. (NEJ!! Ikke rugbrød og leverpostej og sådan noget!!!!) Jeg savner at se mine venner, jeg savner min cykel, og jeg savner internettet på min mobil. - And I think thats about it.

Tilgengæld har jeg dårlig samvittighed over for mine planter, der helt sikkert må stå døde i de varme vindueskarme derhjemme. Oops.

I morgen er aftalen at vi skal ud og shoppe en sidste gang.. OG må også hellere få sendt et par postkort. :)

Knus

1 kommentar:

  1. NU ER DER KUN TRE DAGE TIL DU SKAL HJEM!!!!

    Sry, couldn't help it - LOL :-)

    SvarSlet