torsdag den 1. juli 2010

Bettie Page

Der ligger en lille cool butik over ved butikkerne ved Planet Hollywood. Første gang jeg fik øje på den, var for et par år siden, da jeg var derinde med en veninde og de andre shoppere, var Hugh Hefners "The girls next door".



Hvilket viste sig at være meget sigende, eftersom butikken hedder Bettie Page, efter en af de første pin-up og playboy piger. :)



Tøjet er kraftigt 50'er inspireret med fokus på former. Jeg synes det er så cool.
Det er iø også Bettie Page looket Beyonce har kopieret i Telephone videoen.



Jeg endte med at prøve denne kjole som jeg synes var rigtig fin.



Men jeg måtte hurtigt erkende at skønt jeg ingen problemer havde med at fylde formerne ud, så fik jeg et problem når det kom til den mega tynde talje. Dammit!! Skal ihvertfald ha fjernet et par ribben hvis jeg skal kunne være i den..

Anyway, der er udsalg nu, hvis det kan friste.
Bettie Page

:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar