torsdag den 22. juli 2010

Serier!!!!

Okay, det er måske ikke lige sæson for dvd indkøb. Men nu er jeg da forberedt til det bliver koldere.

Her er hvad der røg i kurven:


Listetyv på høje hæle

Klasse 80'er serie om smuk kvinde der er jetsetter om dagen og indbrudstyv om natten. Jeg har ikke set den siden den blev sendt på tv da jeg var lille, så tror måske der venter en slem skuffelse ved gensynet. Jeg husker nemlig denne mini serie som fantastisk.
Om ikke andet kostede den kun 99 kr hos CDON.COM,

For at blive i 80'erne overvejede jeg også at bestille hele Nord og Syd, men tænkte at det måske var at overdrive det lidt.


Tilgengæld blev der proppet både The Office US og The Office UK i kurven. Wee. :) I starten var jeg helt vild med den engelske version, men må indrømme at jeg faktisk nu synes at den amerikanske er den bedste. Så ærgeligt at Steve Carell stopper i rollen nu. Damn.. Anyway, klasse serie. Love it!!


Desværre er hverken Damages 3 eller The good wife udkommet på DVD endnu, så må vente lidt endnu på dem.

Anyway, der er udsalg på CDON for tiden, hvis det ellers ku friste her i sommervarmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar