mandag den 27. september 2010

Week of celebration

Efter min fødselsdag i onsdag, som jeg fejrede stille og roligt med kæresten, så ventede der et par gode dage.

I weekenden kom der et par veninder på besøg til lidt hygge, drinks og thaimad. Uden jeg iø havde sagt noget, mødte de alle op i sort. (Like). Jeg havde sørget for at der kom en tarotkortlæser og en aurategner forbi, så vi alle ku få lidt spændende af vide. Det var rigtig sjovt.
Jeg trak kortet Prince of cups, hvilket apparently betyder at jeg er midt i en forandringstid. Og jeg skal gå dybere ned i mine følelser. Hmm....

Pigerne kom også med gaver til mig. Og hold da op hvor fik jeg meget. Øreringe, halskæde, tøj, et lækkert blødt tørklæde, parfume, gavekort til Magasin, en flaske baileys, en weekend tur til Ullared (glæder mig så meget), teaterbilletter og meget mere. Det var helt vildt. Og så fik jeg også nogle rigtig søde kort.

Søndag holdt jeg fødselsdag for familien, som også var ret hyggeligt (udover jeg havde det max dårligt, da jeg åbenbart ikke kan tåle drinks mere ;)
Alt i alt var det en super weekend, og gjorde det en del lettere at blive ældre.

 I dag fik jeg så luftet TASKEN!! Mod forventning, kom der ikke kvinder løbende fra alle retninger og skulle beundre den. Lidt for dårligt faktisk. Jeg prøver igen imorgen. ;)

2 kommentarer:

  1. Ullared? Som i Sverige ved Varberg. Der er jo ikke så meget at komme efter (ud over fin svensk natur), men der er kommet en rigtig amerikansk diner - den er så gennemført! Så er tippet givet videre.

    Mia Luise

    SvarSlet
  2. Hej Mia Luise,

    Har først set din kommentar nu. Tak. Jeg elsker kommentarer. :)
    Ja Ullared som i Sverige. Ullared som i kæmpe indkøbscenter hvor folk går helt amok og køber Nutella til et år. Ullared som i stedet hvor folk camper ved siden af varehuset og har et telt til dem selv og et telt til alle varerne. :) Det bliver kultur chok! og det bliver så sjovt!! :D

    Her er iø link til stedet, hvis du skulle få en ubendelig trang til at besøge stedet. Læg iø mærke til man på siden kan følge køen til varehuset via det dertil opsatte webcam. ;)

    http://www.gekas.se/

    :D :D :D

    SvarSlet