onsdag den 8. september 2010

Rubys konspirationsteori

Ja, jeg har en konspirationsteori. Den handler ikke om at aliens står bag 9/11, Michael Jacksom ikke er død eller at mennesket ikke har været på månen. (Men har vi nu det...?) Nej, den handler om folk der kan lave mad og folk der ikke kan lave mad.

Jeg mistænker nemlig folk der kan lave mad for at stå bag en stor konspiration mod os der ikke kan lave mad. Jeg vil VÆDDE på at de kender en eller anden hemmelighed som de med VILJE undlader når de laver kogebøger eller skriver opskrifter til os uindviede. Samtidig forklarer de altid med overlegenhed i stemmen, hvor nemt det er og at "det hele står i opskriften". Gu gør det ej!!!!

I dag skulle jeg f.eks bage kager. jeg havde spurgt en af de indivede om DEN NEMMESTE OPSKRIFT, så selv jeg kunne finde ud af det. Jeg fulgte opskriften til punkt og prikke. For det første blev dejen så bombastisk at jeg næsten ikke kunne røre rundt i den. For det andet så stod der ikke noget om at kagerne kunne vælte. For det tredje stod der at de skulle ha 10 min på 200 graders varme. 35 min senere og mine kager var stadig flydende inden i. Da jeg så endelig tog dem ud af ovnen, var halvdelen af dem kollapset og halvdelen af dem var brændte.

Det er ikke fordi jeg ikke kan forstå, at i ikke vil dele jeres hemmelighed med hvem som helst. Det forstår jeg godt. Hvis jeg var mega haj til et eller andet, tror jeg da heller ikke, at jeg ville dele ud af talentet til højre og venstre. Men behøver i virkelig at fortælle os andre, at det er SÅ NEMT og LIGE TIL, når det obviously er løgn. Jeg synes det er tarveligt. HELT SIKKERT SIDSTE GANG JEG SKAL UD I DET KØKKEN!

(Det hjalp selvfølgelig heller ikke på det, at jeg, mens jeg stod og rørte rundt i dejen, tabte en håndfuld bordbomber ned i skålen. ARGH!!)

Knus fra en sur Ruby

Ingen kommentarer:

Send en kommentar