mandag den 27. september 2010

Mine venner

Efter lidt inspiration hos en veninde, gik jeg på jagt efter en "veninde-bog", I ved dem man havde da man var lille, hvor man kunne udfylde sider om ens yndlingsfag, band, film, farve etc etc.

Jeg var meget tæt på at opgive at finde en, da den eneste der var i boghandlerne var en lame Top-model én. Men da jeg så var forbi Tiger, så fandt jeg en til 20 kr. Den har en masse af de klassiske spørgsmål, og det er ret sjovt at læse hvad veninderne har skrevet. Jeg har fundet ud af helt nye ting om dem. F.eks har jeg en veninde der åbenbart synes at yndlingstidspunktet på døgnet er 6.45. (Har tit undret mig over hvad hun laver oppe, når hun sender sms'er så tidligt om morgenen.) En anden samler på rav fra hornbæk strand ?!? (andet rav er åbenbart ik godt nok), mens en tredje har skrevet at hendes yndlings skuespiller er Kevin Costner!!!!!



Så nu er tippet givet videre. Det er sjovt at udfylde, og ret hyggeligt at sidde og læse i den bagefter. Og jeg synes også det giver et sjovt minde om aftenen.
;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar