onsdag den 22. september 2010

My precious Mahina

I dag blev jeg vækket af D. Han gik ned og hentede morgenbrød til os, da det i dag er min fødselsdag. Og bestemt ikke en fødselsdag jeg havde set frem til. Men mens jeg stadig lå under dynen kom D ind med en kæmpe pakke til mig. Den var brun og udenpå stod der med flotte bogstaver VUITTON. :)

Min skønne kæreste har været inde og vælge den smukkeste flotteste og mest fantastiske taske til mig. Happy happy.

Jeg glæder mig til at komme ud og flashe den, ligesom her:   ;)



Senere overraskede han mig med to flotte buketter blomster. Jeg er heldig!

2 kommentarer:

  1. TAK, søde Mia Luise! Ved ikke om du siger tillykke med tasken eller fødselsdagen, så jeg tager det som til begge. ;)

    (Fra Ruby, som af mærkelig grund ikke kan skrive kommentarer når hun er logget ind. What the hell...?!?)

    SvarSlet