søndag den 19. september 2010

Loppefund

I morges vågnede jeg tidligt, og så ud af vinduet at der var kæmpe loppemarked, så gik fluks derned. Og jeg synes selv jeg fik lavet et par ret fine indkøb. For 85 kr ialt fik jeg to guld kuglemagnetlamper (50kr), en fremmedordbog (5 kr), og Venner for Livet brætspil (30kr).


Jeg er især rigtig glad for spillet. Jeg har ejet det en gang, men mistede det under mystiske omstændigheder, og det har været umuligt at opdrive siden. Men nu fik jeg endelig fat i det igen.
Jubii!! :D

2 kommentarer:

  1. Jeg giver gerne 100 kr for det brætspil der, hvis du vil sælge det! :)

    Kaspertg @ gmail.com

    SvarSlet
  2. Hej Kasper. Jeg har været på udkig efter det spil i laaang tid efter jeg mistede mit. Jeg fandt det også til salg på diverse fora inden jeg fandt det på loppemarkedet, men de bliver solgt brugt for omkring 600-700kr.
    De burde lave et nyt oplag så populær som det spil stadig er. :) Men hvis jeg en dag ændrer mening skal jeg nok skrive. :)

    //Ruby

    SvarSlet