torsdag den 19. august 2010

Nye hollywoodfruer

Well well well.... Nu fik jeg heldigvis (!?!) ikke ret i hvem den anden Hollywoodfrue der stopper i serien er. Det blev nemlig Kirsten som sammen med Ines stopper her efter 1. sæson.

Og det er jeg jo lidt glad for. Da jeg synes Simone er en del sjovere at følge end Kirsten. Problemet er bare at Lisa stadig er med, og jeg tror simpelthen ikke jeg kan overskue at se programmet når hun er med.

Anyway, istedet for Ines og Kirsten præsenterer TV3 så 3 nye Hollywoodfruer.
Og det bliver da spændende. Havde måske håber de havde castet lidt andre typer end the ususal blond twentysomething  model/actress/singer type. Men hey, kan jo være det bliver meget godt alligevel.

Nina Bergman

Amanda Wichmann

Masha Lund

1 kommentar:

  1. Danske Hollywoodfruer tabt Kirsten og Ines. To meget fin damer. De har nu Lisa og Simone. Hvad svig er Lisa vil fortsætte nu. Hendes mand James, vil du aldrig se hans efternavn overalt. Han har en meget dårlig fortid og bruger Lisa sidste name.Their en seng værelse lejlighed er alt, hvad de kan vise. Simone på 46 år gammel er nu Mormor af de tre nye wives.There er ikke nok Botox for Simone og Lisa for at konkurrere. TV3 skal være vanvittigt at holde dem. Lotte

    SvarSlet