tirsdag den 10. august 2010

Medina photoshoot

I går formiddags kørte jeg forbi et lille photoshoot inde ved Nørreport.
Det var Medina der stod og blev fotograferet. Jeg stoppede op og ville ta et billede af det, til jer mine kære bloglæsere. Men jeg synes det ville være pænest hvis jeg lige spurgte først, selvom det var fuldt offentligt. Anyway, jeg gik hen til en pige der stod nærmest og spurgte om det var i orden jeg tog et billede. Hun sagde at jeg skulle spørge en anden mand der stod længere henne. Jeg gik hen og spurgte, men han turde åbenbart ikke være ansvarlig for at sige ja og sagde jeg skulle spørge Medina.



Say what? Hendes manager/ photoshoot ansvarlig/eller hvem han nu var foreslog jeg skulle gå hen og afbryde et photoshoot for at spørge om det var okay jeg tog et billede af noget der foregik offentligt ved Nørreport station. I think not.

Irriteret over at jeg overhovedet spurgte og ikke bare havde taget billedet in the first place, kørte jeg derfra sur og UDEN billede. As if jeg gad at gå hen og afbryde fotografen for at spørge om det er okay at tage et billede til min blog. Please!!

Medina er fantastisk, folkene omkring hende... not so much...

(Okay jeg overreagerer måske en smule, synes bare det var latterligt.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar