tirsdag den 10. august 2010

Endnu et photoshoot

Nå men et par timer efter jeg var kørt forbi Medina photoshoot, skulle jeg ind forbi et hotel inde ved Rådhuspladsen. På vej ind af sidedøren, som er forholdsvis smal, er en mand på vej ud. Gangen er smal nok til at man kun kan gå én person ad gangen. Jeg kigger op, og der står den smukkeste mand!! Tiden går helt i stå, (Well for mig, er ret sikker på den ikke gik i stå for ham), mens jeg bare står og kigger på hans helt vildt flotte ansigt. Endelig lader jeg ham komme forbi mig, og går selv ind på hotellet, da han 2 sec kommer ind igen lige bag mig.

Så er det åbenbart et photoshoot på hotellet der er igang, med FANTASTISK lækker male model. De skulle ta et billede af ham hvor han kommer gående ind af hotellets dør, hvorfor han hele tiden måtte gå ud og ind af døren.
(Whatever den reklame han er med i sælger, så skal jeg nok købe det.)

Fik ikke taget billede til jer, men denne gang af helt andre grunde end ved Medinas photoshoot. ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar