søndag den 15. august 2010

Ines stopper

Ines har lige meddelt at hun ikke vil være med i den nye sæson af Danske Hollywood fruer, da hun mener, at programmet er ude på at fremstille kvinderne som umodne og uintelligente.

Synes det er ærgeligt at Ines forlader programmet. Jeg havde meget hellere set de havde beholdt Ines, droppet de andre tre og lavet programmets indhold om.


Programchefen fra Danske hollywoodfruer fortæller at to af fruerne fra første sæson også er med i anden sæson. Hvis jeg skal gætte, så tror jeg desværre at Simone er den anden frue der er ude. Så hvis man vil se programmet er man nok stucked med forfærdelige Lisa og Kirsten og hendes guldfisk.

Anyway, thumps up til Ines for at stoppe mens legen var god.
Men kunne vi så ikke få et "Ines skal giftes" program agtigt. :)

Iø hvis man vil se mere til de danske hollywood fruer så kommer der jo snart "Til middag hos..." med de 4 kvinder. :D

3 kommentarer:

  1. Det er virkelig trist, at Ines går. De smukkeste og intelligente Ines tårne over de andre i showet. Mit gæt er, at Simone og Lisa bliver de to stå. De er ligeglade med, hvad billedet showet præsenterer så længe de bliver betalt. De har brug for pengene. One (Simone) ligner et monster, den anden (Lisa) er en monster. Jeg håber, TV3 giver Ines hendes eget show. Brylluppet vil være spændende og sjove, ligesom hende. Lad os alle kalde TV3 og fortæl så vi ønsker at se flere Ines.
    Oleg.

    SvarSlet
  2. Nu er det fornuftigt. Det efterlader de to tog forvolder, Lisa og Simone, for at forsøge at sammenligne hvem der er toværelses lejlighed er større. Så kan leje de større én ud og lade det's Paradise Hotel 2.

    Lotte

    SvarSlet
  3. HAHAHAHAH

    :D

    Men nu vil jeg personligt meget heller se Simone gå til auditions end jeg vil se Kirsten sælge tøj til alle hendes "veninder".

    Forstår også godt at Lisa har sagt ja til endnu en sæson. Hvad skulle hun ellers lave? Det er vel begrænset hvor mange etniske minoriteter hun kan svine til mens hun køber ind hos dem.

    Vi kommer til at savne Ines i showet.

    Btw you can write in english if you prefer, as it is sometimes difficult to understand when u use the google translater.

    SvarSlet