torsdag den 21. april 2011

Sonny, dans og stjernedrømme.

Jeg har en indrømmelse.

Jeg ved godt jeg nok ikke lige er målgruppen, men jeg er total vild med det nye program på TV3. Sonny, dans og stjernedrømme.
På trods af jeg ikke er i alderen 15-20, ikke kan danse og ingen ambitioner har om at blive en stjerne, så synes jeg det er et rigtig underholdende program. (Så underholdende at jeg valgte det fremfor Ånderne vender tilbage. ;) )



Sonny som virker ret sympatisk, skal have 10 unge dansere, boende i hans LA hjem i 3 måneder, hvor de får undervisning af Sonny og diverse andre koregrafer og dansere. (Forstår ikke han gider at ha 10 unge mennesker boende hjemme hos sig i 3 måneder!!! Men okay, det er vel også en måde at få betalt huslejen, der nok ikke er helt billig.)
Sonnys mor Søs er daglig leder/mor i LA, og jeg er ret glad for hun er med i programmet, for hun er ret sjov.
Sidst sad hun med ansigtsmaske på ude på terassen og slappede af, - selvom det nok er klart for de fleste at hun har haft hjælp fra noget lidt andet end en agurkemaske.

I programmet i går skulle alle danserne til audition på en musikvideo. Efter flere runder gik 3 af danserne videre. De var selvfølgelig superglade. Næste morgen fortæller Søs dog at de ikke kan være med, da de jo ikke har arbejdstilladelse. Hmm.... Hvad var pointen så med at de skulle til audition? Og medmindre det selvfølgelig var aftalt spil, er det så ikke ret meget spild af tid overfor dem der skulle producere musikvideoen? I dont get it.

Anyway, efter en time i selskab med Sonny og hans dansere i LA, fik jeg så meget lyst til sommer, sol og varme.
Jeg var faktisk inde og checke og, jo der er ledige værelser på Pretty Woman hotellet, Beverly Wilshire. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar