mandag den 4. april 2011

Dansk Vestindien og Misantropen

Denne weekend har været helt fantastisk og ALT for kort. :)


Min søs var hjemme på besøg fra London. Vi tog ud og spiste med D og en af hans venner. Bagefter gik vi en tur og inden vi havde set os om, sad vi i helt uplanlagt i Cirkus Arena og klappede af elefanter og akrobater på heste.

Det var rigtig god cirkus stemning, men kvaliteten var ikke helt i top. Jeg lyver ikke når jeg siger at 90% af numrene kiksede. De tabte de ting de jonglerede med, tabte hinanden, hesten kunne ikke shippe som det var meningen, søløven ville ikke komme ud etc etc. Jeg tror næsten at alle de fejl nærmest bidrog lidt til charmen ved cirkus og det var ret hyggeligt og sjovt med lidt gammeldags cirkus. :)

Lørdag startede med en rigtig lækker brunch, og bagefter ind på Nationalmuseet med A, hvor der var udstillingsåbning af en Udstiling on Dansk Vestinden.

Jeg var ikke synderligt imponeret. Der var meget få genstande, og tilgengæld en stor mængde billeder og tekst. Jeg synes emnet er rigtig spændende, men hvis der er så begrænsede mængder genstande, skulle man måske overveje om et museum er det rigtige medie og at en bog eller hæfte måske var bedre.

Bagefter tog vi videre forbi Amalienborg og videre til Skuespilhuset, hvor vi var inde og se Misantropen, der havde Lars Mikkelsen og Mille Lehfeldt i hovedrollerne. Det var helt fantastisk. :)

Efter teater tog vi ud og spise på restaurant Bechs Bistro. Det var udemærket.

Efter en lille gåtur endte vi på Honey Ryder Cocktail Lounge, hvor vi fik drinks.

Super lørdag!! :)

1 kommentar:

  1. Haha!!! "Efter en lille gåtur". Det er vist århundredets underdrivelse!!! Er stadig rimelig mind blown over den oplevelse :-)))

    Glæder mig til næste gang :-D

    SvarSlet