lørdag den 18. december 2010

I am alive!

Ja jeg er i live. Jeg har bare haft rigtig rigtig travlt den sidste måneds tid. Men nu er jeg tilbage. :)

Udover en masse arbejde der skulle færdiggøres, har december budt på juleoppyntning, (har nu fuldt oppyntet, men total dødt, juletræ stående inde i stuen.). Jeg har lavet julekonfekt, (må indrømme mit konfekt talent ikke har udviklet sig bemærkelsesværdigt meget siden jeg var 8 år) og jeg har været på julegaveindkøb. Well, jeg forsøgte, jeg brugte de første to timer på sticks 'n sushi, og resten af tiden på at se på tøj til mig selv. Fantastisk.

Derudover har jeg været nede og få mål min fedtprocent igen, efter en måneds kur, og kan konstatere at ud af de 5 kg jeg har tabt er 3,8 af dem åbenbart væv eller muskler. HVA FANDEN!?!?!?!

Juleknus fra Ruby

Ingen kommentarer:

Send en kommentar